Program de ascultat muzica mai bun ca winamp Video

Aimp2

Așa cum spuneam în descrierea blogului, unul din programele nelipsite în calculatorul unui începător, deși poate fi găsit chiar și la unii avansați este Winamp, program folosit în special pentru fișiere audio. Trebuie să vă spun că acesta nu mi-a plăcut de la început, nu știu de ce, era așa doar ca un „feeling” că nu prea mi se potrivește;). Cum nu prea știam eu prea multe la începuturi, am mers așa mai departe folosindu-l o perioadă bună. Sincer nu îmi amintesc când am renunțat la el, dar îmi amintesc foarte clar când am găsit o alternativă foarte bună.

aimp21

Aceasta este oferită de o companie rusească, sub forma lui Aimp 2., care este un player audio excepțional aș putea spune. Funcționează bine și repede, putem crea și salva cu ajutorul său playlist-uri (liste cu melodii preferate) care apoi le gestionăm simplu sub forma tab-urilor, asemenea browserelor. Există mai multe formate în care pot fi salvate printre care și M3U poate fi folosită și la unele telefoane mobile pentru a ușura găsirea muzicii preferate. Există și funcție de search (căutare în cadrul playlist-urilor).

Suportă o multitudine de fișiere, printre care:

MP1, MP2, MP3, MPC / MP+, AAC, AC3, Ogg, FLAC,APE, WavPack, Speex, WAV, CDA, WMA, S3M, XM, MOD, IT, MO3, MTM, UMX

Se poate asculta radio și înregistra (poate fi folosit și ca program de înregistrat separat) radio online. Deși personal nu folosesc limba română la calculator decât în cadrul documentelor, fiind la început sigur unii dintre dumneavoastră preferați să aveți programele în limba română. Ei bine Aimp2 are și traducere pentru noi românii:) Are și tag editor integrat pentru a modifica tag-urile pieselor dumneavoastră.

 

 

Posted on 26/01/2013, in video and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

EARTH CHANGE MZ

Viziunea mea asupra omului nou este cea a rebelului in cautarea SINELUI, a fetei lui adevarate. Un om pregatit sa arunce toate mastile, toate caracterele prefabricate, toata ipocrizia, gata sa arate lumii cine este el cu adevarat. Si daca va fi iubit sau condamnat, respectat sau huiduit, incoronat sau crucificat, pentru el va fi acelasi lucru, fiindca A FI TU INSUTI este cea mare binecuvantare a EXISTENTEI. Un om adevarat, sincer, care cunoaste IUBIREA si COMPASIUNEA intelege ca oamenii sunt orbi, inconstienti cu spiritul adormit ~ OSHO (CARTEA DESPRE BARBATI)

Christ! Xmas

all about Christmas and Santa.